تاریخ انتشار: جمعه 1401/10/09 - 00:49
کد خبر: 455710

مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد؛

حماسه مردمی/ مردم: چرا فرزندان مسئولین مقابل اغتشاشگران نمی‌ایستند؟

حماسه مردمی/ مردم: چرا فرزندان مسئولین مقابل اغتشاشگران نمی‌ایستند؟

مردم در گفتگو با خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران: بچه های ما در اغتشاشات اخیر جلوی اغتشاشگران وایسادن چرا آقازاده ها همچنان دارند با رانت و فساد کار می گنند؟ چرا از خارج سیسمونی می آورند. مسئولین از شهدای چند روز اخیر که تشییع شدند خجالت بکشند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عصر پنجشنبه ۸ دی مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران با حضور جمع کثیری از مردم و برخی از مسئولان برگزار شد. با توجه به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» هستیم، تعدادی از راهپیمایان تصاویر این شهید بزرگوار را در دست داشتند.

در این مراسم مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن»، «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست» و «عامل این جنایات، آمریکاست آمریکاست» و «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد» سر دادند.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» باحضور در جمع مردم در این تجمع با آن ها به گفتگو پرداخت و از اهداف آن ها برای شرکت در مراسم گرامی داشت یوم الله 9 دی سوال کرد. در ادامه این گزارش مردمی را می بینید:

مسئولین از شهدا خجالت بکشید

در میان مردم شرکت کننده در این مراسم گرامی‌داشت با اشاره به اینکه وظیفه مردم شرکت در این مراسمات است خطاب به مسئولین گفت: کاش مسئولین نیز وظیفه خود را نیز انجام دهند. ما دلمان خوش بود که مسئولین یکی از مافیا کشور را جمع کند. بچه های ما در اغتشاشات اخیر جلوی اغتشاشگران وایسادن چرا آقازاده ها همچنان دارند با رانت و فساد کار می گنند؟ چرا از خارج سیسمونی می آورند. مسئولین از شهدای چند روز اخیر که تشییع شدند خجالت بکشند. در ادامه فیلم کامل این گفتگو را می بینید:

در این مراسم حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا سخنرانی و مطالبی درباره فتنه ۱۴۰۱ مطرح کرد.

همچنین قطعنامه پایانی مراسم قرائت شد که در بخشی از آن آمده بود: ما ملت هوشیار و موقعیت‌شناس، با آگاهی از آوردگاه جنگ ترکیبی و تغییر میدان‌های درگیری و ترفندهای فریبنده و پیچیده دشمن، نیک می‌دانیم، اکنون که شکست فراخوان‌های دشمن، بیش از پیش روشن و پروژه «اغتشاشات خیابانی» به عنوان نقطه عزیمت بی‌ثبات‌سازی به بن‌بست رسیده، اما فتنه‌های دیگر به پایان نرسیده و امپراتوری دروغ با دستاویزِ تحریم، اختلال در نظام پولی و بازار ارز با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم به انتقام از ملت روی آورده و با القائات تشدیدکننده عدم اطمینان در بازار، سعی در ایجاد حس نا امنی و القای نا امیدی و تحمیلِ موج تورمی جدید به اقتصاد ایران و افزایش حجم نارضایتی و به حاشیه بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد. از این رو از مدیران اقتصادی می‌خواهیم با همت مضاعف از هر تصمیم و اقدام تورم زا در کشور پرهیز و در مقابل این سناریوی کثیف دشمن بیش‌از پیش هوشیار بوده و از ابزارهای مختلف در اختیار خود، برای مهار تقاضا و تنظیم بازارهای سوداگرانه استفاده کنند و همچنین از عموم مردم تقاضا داریم با درک درست نقشه دشمن، نگذارند تاوان غفلت یک اقلیت زیاده‌خواه را اکثریت جامعه بپردازند.

در پایان این مراسم مهدی سلحشور، مداح اهل بیت مداحی کرد. گفتنی است فردا نیز مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در بیش از هزار شهر در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

گزارش از علی پیراینده، محمد جهاد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top